Какво е това Google Panda алгоритъм?

Алгоритъмът Google Panda има за цел да премахва съдържание с „ниско качество“ или спам съдържание, което се опитва да се класира по-високо в търсачките.

Какво представлява алгоритъмът Google Panda?

Трябва да се разбере, че Google Panda прави всичко възможно да елиминира резултатите от търсенето, които са безполезни и не са от значение, защото потребителите на са ги поискали.

Как това се отразява на вашето SEO

Публикуването на съдържание само за увеличаване на трафика на вашия уеб сайт не е добра идея за качествена SEO оптимизация.

Това е една от основните причини, поради която Google създаде актуализациите Panda, Penguin, Hummingbird защото много сайтове създават съдържание само за да привлекат повече посетители от търсачките, които повишават броя импресии и приходите от кликванията на рекламите.

На тях не им пука колко качествено е съдържанието, което създават, а колко трафик ще генерират от него.

Винаги трябва да помним, че хората търсят реално, полезно и качествено съдържание и Google прави всичко възможно да ни достави тази информация, която желаем.

Самоцелното публикуване на съдържание не е добра идея

Вярно е че може да е имало някои непредвидими и несправедливи жертви, но Google с времето закърпват нещата. Трябва да бъдем по-съпричастни с нещата, които публикуваме. Когато публикувате съдържание се уверете, че то е уникално, оригинално и полезно за потребителите.

Не правете статии, само за да се листват високо в търсачките, както правят някои уеб мастъри.

Полезни съвети за избягване на Google Panda

  • Отделяне на ниско качествено съдържание: Първото и най-важно нещо, което трябва да направите е да отделите всяко автоматично генерирано съдържание. Блокирайте обхождането и индексирането на всяко съдържание с ниско качество. Засичането на статия с ниско качество, може да доведе до прилагането на алгоритъма Google Panda за целия сайт, дори голяма част от неговото съдържание да е уникално и ценно;
  • Фокусирайте се върху създаването на уникално съдържание: Както вече разбрахме актуализацията Google Panda е насочена към сайтове, които крадат и дублират съдържание. Това означава, че за да избегнете попадането на вашия уеб сайт в черния списък на Google Panda трябва да избягвате кражбата на съдържание и да се фокусирате в създаването на ценно и уникално такова;
  • Изграждане на доверие: Често говорим за връзките, но самото съдържание на сайта е решаващия фактор, което ще привлече повече авторитетни връзки.

Публикуване на коментар

0 Коментари